Handelsbetingelser
Relacare handelsbetingelser
Når du køber ydelser hos Relacare, finder disse handelsbetingelser anvendelse.
Virksomhedsoplysninger
Relacare ApS
Ørestads Boulevard 61A, 7. tv.
2300 København S
CVR 42706841
E-mailadresse: [email protected]
Telefonnummer: 61 10 51 55
Hjemmeside: www.relacare.dk
Ydelser
Relacare stiller omsorgspersoner til rådighed til udførelse af omsorgsydelser. Omsorgsydelserne omfatter at være professionel pårørende.
Booking
Ved booking af en aftale vil du modtage en bekræftelse på e-mail og SMS. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.
Levering
Dit omsorgsbesøg foregår på en adresse oplyst af dig. Omsorgspersonen skal kunne transportere sig til adressen med bil.
Tiden for omsorgsbesøget starter, når omsorgspersonen ankommer til adressen og slutter, når omsorgspersonen forlader adressen.
Vi planlægger vores transport, så omsorgsbesøget kan starte så tæt på det aftalte tidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at omsorgspersonen kan være hos dig op til 15 minutter før eller efter det aftalte tidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.
Ved større forsinkelser, ved en omsorgspersons sygdom eller ved akutte hændelser, der forhindrer omsorgspersonen i at gennemføre det aftalte omsorgsbesøg, vil du blive kontaktet hurtigst muligt.
Aflysning
Du kan frit ændre eller aflyse en aftale op til 24 timer før aftalens start. Hvis du aflyser en aftale mindre end 24 timer før aftalens start, vil du blive opkrævet en betaling på 50% af den aftalte pris. Aflysning skal foregå via e-mail til [email protected] eller via telefonopkald til 61 10 51 55.
Betaling
Efter besøg udstedes en faktura, som du kan betale via bankoverførsel eller MobilePay.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med et omsorgsforløb, bedes du kontakte os hurtigst muligt og uddybe, hvorfor forløbet er utilfredsstillende, og hvad vi kan gøre bedre. Vi vil herefter vurdere sagen og tilstræbe at finde en løsning.
Persondata
I forbindelse med dit omsorgsforløb er det nødvendigt, at vi noterer og behandler oplysninger om dig. Du kan læse vores persondatapolitik på vores hjemmeside.
Ændringer
Relacare har til enhver tid ret til at ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på vores hjemmeside.
Når du køber ydelser hos Relacare, finder disse handelsbetingelser anvendelse.
Virksomhedsoplysninger
Relacare ApS
Ørestads Boulevard 61A, 7. tv.
2300 København S
CVR 42706841
E-mailadresse: [email protected]
Telefonnummer: 61 10 51 55
Hjemmeside: www.relacare.dk
Ydelser
Relacare stiller omsorgspersoner til rådighed til udførelse af omsorgsydelser. Omsorgsydelserne omfatter at være professionel pårørende.
Booking
Ved booking af en aftale vil du modtage en bekræftelse på e-mail og SMS. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.
Levering
Dit omsorgsbesøg foregår på en adresse oplyst af dig. Omsorgspersonen skal kunne transportere sig til adressen med bil.
Tiden for omsorgsbesøget starter, når omsorgspersonen ankommer til adressen og slutter, når omsorgspersonen forlader adressen.
Vi planlægger vores transport, så omsorgsbesøget kan starte så tæt på det aftalte tidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at omsorgspersonen kan være hos dig op til 15 minutter før eller efter det aftalte tidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.
Ved større forsinkelser, ved en omsorgspersons sygdom eller ved akutte hændelser, der forhindrer omsorgspersonen i at gennemføre det aftalte omsorgsbesøg, vil du blive kontaktet hurtigst muligt.
Aflysning
Du kan frit ændre eller aflyse en aftale op til 24 timer før aftalens start. Hvis du aflyser en aftale mindre end 24 timer før aftalens start, vil du blive opkrævet en betaling på 50% af den aftalte pris. Aflysning skal foregå via e-mail til [email protected] eller via telefonopkald til 61 10 51 55.
Betaling
Efter besøg udstedes en faktura, som du kan betale via bankoverførsel eller MobilePay.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med et omsorgsforløb, bedes du kontakte os hurtigst muligt og uddybe, hvorfor forløbet er utilfredsstillende, og hvad vi kan gøre bedre. Vi vil herefter vurdere sagen og tilstræbe at finde en løsning.
Persondata
I forbindelse med dit omsorgsforløb er det nødvendigt, at vi noterer og behandler oplysninger om dig. Du kan læse vores persondatapolitik på vores hjemmeside.
Ændringer
Relacare har til enhver tid ret til at ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på vores hjemmeside.